Menu

پر بیننده ترین اخبار

مشروح

تجلیل از «کـار و اندیشـه» در همایش نام و نشان ماندگار

IMG.jpg

1394/03/27 | کارواندیشه

" شامگاه سه شنبه ٢٦ خردادماه 1394، مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما میزبان اجلاس سراسری نام و نشان ماندگار با حضور شخصیت های سیاسی و علمی بود. در این همایش بین المللی که به منظور انتخاب برترین نام و نشان های تجاری کشور که توسط مرکز مطالعات برند ایران برگزار شده بود، از برترین برندهای داخلی و خارجی فعال در کشور تجلیل شد. 
"
شامگاه سه شنبه ٢٦ خردادماه 1394، مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما میزبان اجلاس سراسری نام و نشان ماندگار با حضور شخصیت های سیاسی و علمی بود. در این همایش بین المللی که به منظور انتخاب برترین نام و نشان های تجاری کشور که توسط مرکز مطالعات برند ایران برگزار شده بود، از برترین برندهای داخلی و خارجی فعال در کشور تجلیل شد. 
در ابتدای مراسم دکتر کریم زارع رئیس مجمع متخصصین ایران به عنوان ریاست جشنواره و ایمان مصدری معاون مجمع متخصصین به عنوان دبیر کمیته علمی جشنواره با توجه به رویکرد علمی و پژوهشی و تکیه بر فنون نوین علم بازاریابی و تبلیغات برای ارزیابی جایگاه شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی فعال در بازار ایران و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعریف شده، به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین مشاور ارشد آیت اله هاشمی رفسنجانی، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده انجمن مدیران صنایع نیز حضور داشتند.
در طی همایش ضمن معرفی برخی موسسات و شرکت‌های فعال در بازار ایران - اعم از داخلی و خارجی - که ماهیت تولیدی، صنعتی، بازرگانی، توزیعی، سرمایه‌گذاری و خدماتی داشتند، صد برند برتر ایرانی، ۵ برند برتر خارجی، برترین برندهای ملی ایران، برترین نام های تجاری پیشتاز در بازار ایران و نام و نشان‌های تجاری با قدمت حدود ۵۰ ساله نیز معرفی شدند. ترویج فرهنگ مشتری مداری و مدیریت، ارتباط موثر با مشتریان به منظور ارتقاء سطح فروش، تأکید بر لزوم توجه به مدیریت نام و نشان تجاری به عنوان عاملی استراتژیک برای ارتقاء و ماندگاری سازمان ها جهت افزایش مزیت رقابتی، تأکید بر نقش آموزش، تحقیق و دانش محوری در ارتقای جایگاه رقابتی نام و نشان تجاری در بازار، تأکید بر ارزشیابی و ارزش گذاری مالی نام تجاری به عنوان یک دارایی نامشهود، ایجاد و ارتقای فرهنگ هوشمندی نسبت به نام و نشان تجاری و شناسایی، معرفی و تجلیل از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت نام و نشان تجاری از دیگر اهداف مهم این همایش بود. 
در خلال برگزاری همایش، هریک از شرکت های برتر ضمن تشریح برنامه ها و اهداف خود، بر لزوم رعایت اصل بی طرفی در ارزیابی دستاوردهای بنگاه های شرکت کننده، رعایت اصل رازداری و امانت داری حرفه ای در حفظ اسرار و اصول محرمانه بنگاه ها، پرهیز از رویکردهای سیاسی در اعطای جوایز به برگزیدگان به منظور اعتباربخشی به برگزیدگان جشنواره و بکار بردن روش های علمی برای ارزیابی و جلوگیری از اعمال نفوذ در داوری ها تاکید داشته و آن را جزو منشور اخلاقی این همایش برشمردند. 
گفتنی است در این همایش، از شرکت «کار و اندیشه» به عنوان واحد برگزیده در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» تقدیر شد. متن لوح سپاس به این شرح است:

جناب آقای مهندس محمد مهدی تابع قانون
مدیریت محترم عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کار و اندیشه
«تاریخ پر افتخار این مرز و بوم همواره مملو از نام و نشان هایی است که سینه به سینه نقل شده و سال های سال بر سر زبان مردم چرخیده‌اند. سرزمین بلند آوازگانی چون کوروش، آرش، تختی، باکری و همت ها، نام و نشان های تجاری ای با همین اقتدار می طلبد که تلالو حضورشان در بازارهای داخلی و خارجی زبانزد خاص و عام باشد. درخشش و بالندگی آن مجموعه توانمند در اولین جشنواره نام و نشان ماندگار و کسب عنوان واحد برگزیده در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» برگ زرینی بر لوح افتخارات فرزندان این مرز و بوم است.
موجب افتخار است که به پاس شایستگی های آن شرکت که در تعالی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقش راهبردی داشته اند لوح سپاس تقدیم می شود.
از ایزد منان توفیق روز افزون کلیه مدیران اندیشمند را آرزومندیم.»


IMG.jpg